Post Profile

UK Bank Freezes Assets of Kremlin Run Russian ‘News’ Network RT

??? ??????? ????? ? ????????. ??? ?????. '??????? ?????????? ?? ????????'. ?? ??????????? ??????? ?????! — ????????? ???????? (@M_Simonyan) October 17, 2016 A commercial bank in the United Kingdom has frozen the accounts of the Russian network RT. The Editor in chief of RT (formerly known as "Russia Today") Margarita Simonyan announced the action taken against her Russian propaganda network on Twitter this morning.
read more


Related Posts

RT Chief Outraged at 'Shocking' Proposal to Seize Channel’s US Assets

News / Independent News : RIA Novosti

RT television channel Editor-in-Chief Margarita Simonyan said Tuesday that she was outraged at the proposal by a former US assistant secretary of state that the United States must freeze RT assets.

UK denies closing Kremlin-funded RT television bank accounts

News : The Raw Story

Britain on Monday denied being involved in the reported closure of the NatWest bank accounts of Kremlin-funded RT television network, a decision that Moscow decried as politically motivated. “They have closed our accounts in Britain...

Russian SMP Bank Denies Reports of $65Mln in Frozen Assets in US

News / Independent News : RIA Novosti

SMP Bank’s press service said that the total number of assets belonging to the bank that have been frozen in accounts in the United States is “significantly less” than the figure of $65 million.

Russia Today’s Bank Accounts Shut Down; UK Denies Kremlin’s Accusations Of Censorship

Arts : Modern Art Notes

“RT’s editor-in-chief, Margarita Simonyan, … said she had received a letter out of the blue from NatWest saying that it was pulling the plug on the broadcaster’s accounts from mid-December. ‘We have recently undertaken a review of y...

COUNTERESPIONAGE: Bank accounts of Russian state broadcaster Russia Today are FROZEN in the UK. M…

US Politics / Conservative : Instapundit

COUNTERESPIONAGE: Bank accounts of Russian state broadcaster Russia Today are FROZEN in the UK. Margarita Simonyan, 36, editor of the Kremlin-funded 24-hour television news network, tweeted this morning: ‘Our accounts in the UK have...


Copyright © 2016 Regator, LLC